Pagina's

zondag 3 december 2017

Vorige week op de beurs in Nieuwegein stof gekocht voor de border van de lensquilt. De top is nu eindelijk klaar. Nu nog dubbelen en dan quilten maar.

Last week I went to the exhibition in Nieuwegein and bought fabric for the border of the lensquilt. The top is finished. Now I have to sandwich and than the quilting can begin.


Van mijn DD kreeg ik als sinterklaascadeau een boek van Lynette Anderson met allerlei kerstontwerpen.

My DD gave me a present: a book of Lynette Anderson with all kind of Christmasdesigns.

En ik ben weer begonnen aan een nieuwe bom. Leuk met al die katten. Alleen maak ik er kleine quiltjes van die ik dan elke maand kan wisselen.

And I have started with a new bom. A nice one with all cats. I will make little quilts one for every month.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten