Pagina's

zondag 12 juli 2015

De laatste vakantieweek is al weer voorbij. Het weer was goed. Niet meer zo heet. De laatste dag zijn we "toeristje" gaan spelen in eigen stad.

The last week of the Holiday has passed. The weather was fine. The last day we played tourist in our own town.











En omdat het niet meer zo heet was, ben ik lekker opgeschoten met het middenblok van Worthing Downs.

And because the temperature was nice, I was able to do a lot of application of the centreblock of Worthing Downs.

6 opmerkingen:

  1. I think I would like to take a holiday in your town too! Worthing Downs is a quilt I'd like to make and I'm enjoying seeing your progress.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vakantieplaatjes! Jouw Worthing downs wordt erg mooi. De kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is Hoorn toch een leuke stad, ik kom er graag de toerist uithangen als mijn man naar een honkbalwedstrijd in de buurt moet. De worthing downs wordt prachtig. Ik wilde dat ik dat geduld had.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely applique! Looks like you enjoyed your time being a home town tourist too - makes me feel relaxed just looking at your photos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Looks like you had a very nice holiday without having to pack a bag. Beautiful applique!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What interesting scenes, I love peeking at everyone else's holidays and I love how your block is coming along too

    BeantwoordenVerwijderen