Pagina's

zaterdag 26 juli 2014

Een vreemde week achter de rug. De vliegramp in de Oekraïne heeft een behoorlijke impact op mij gehad. Een collega van mij zijn broer, diens vrouw en zoontje waren aan boord. Dan komt het best dichtbij. Ik vind het nog steeds ongelooflijk dat dit gebeurd is. Het houdt mij nog steeds bezig.

A strange week has passed. The air-crash in Oekraïne has had a big influence on me. The brother of a colleage of mine was with his wife and son on board of the plane. I still find it unbelievable what has happened. It keeps me thinking.


Ik heb de hexagonnetjes ontdekt. Vorige week op de markt een zakje gekocht. Ik heb nog wat lapjes Japanse stoffen gekregen van een collega. Er liggen ook nog wat handvaten voor een tas. Idee is geboren.

I have discoverd the hexagon. Last week I bought a small bag of hexagonpapers. A collegae of mine once gave me some Japanese fabric. And I own a couple of baghandles. And see a Idea is born.


Tijdens de treinreis naar het werk wat hexagonnetjes gemaakt en daarna aan elkaar gezet.

During the train trip to work I have made some of them. And I have put them together.



Het is een leuk dingetje om te doen tijdens de vakantie.

It is a nice thing to do during the holiday.

2 opmerkingen:

  1. Hexagons rule! I'm having a lot of fun putting together hexagon flowers. I'm not sure what I am going to do with them, but I have put some up for sale in my etsy shop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have been thinking of all those who lost loved ones in the crash...It is too sad.

    I love hexies. I made two hundred hexi flowers in May on a two week cruise...so much fun!

    BeantwoordenVerwijderen