Pagina's

zondag 16 februari 2014

Deze week weer wat regenachtige dagen gehad, gisteren storm en vandaag weer een lentedag. En het is nog steeds winter. Voor onze jeweetwel-kater brengt het de nodige twijfels.


 De narcissen lokken wel. Zal ik?
Nee, het is mij toch nog te fris. Ik ga het wel vanuit de binnenkant bekijken,
De vloerverwarming is veel te lekker.
Inmiddels ben ik aardig opgeschoten met mijn entrelacbreisel. Voor de driehoeken op de hoek spiek ik nog af en toe op youtube.
Ik ben inmiddels aan de vijfde rij toe. En het quilten. Ja, er liggen nog wat onderdelen voor het volgende blok. Vanmiddag is er weer schaatsen bij de Olympische spelen. Zal ik het dan maar afmaken?








2 opmerkingen:

  1. En is het gelukt om het bblokje af te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely time of year, waiting for the garden to bloom again! But I don't think you'll see those cats outside whilst your floors are so warm!! I love the colours in your block, looking good

    BeantwoordenVerwijderen