Pagina's

vrijdag 8 november 2013

Deze week ben ik goed opgeschoten met het tweede blok van Civil War Bride. Ik kan nu beginnen met het quilten. Heb het patroon van deel 3 al weer gekopieerd. Ga de nodige stofjes er bij zoeken en dan kunnen ook die onderdelen weer gemaakt worden.
Verder zag ik al lezen op het internet dat quilters op een regiodag een tessellating quiltje hadden gemaakt. Al snuffelend op het internet vond ik deze foto van een tesselating kattenquilt.
Het is een patroon van Jinny BeyerTessellating Tabbies Pattern. Maar helaas kan ik niet op internet vinden waar ik dit patroon in Nederland kan bemachtigen. Is er iemand onder de quiltsters die dit weet?

4 opmerkingen:

  1. Leuk he, die blokken van de Civil War Bride. Ik vind het wel een beetje jammer dat ik hem nu af heb.........het is zo'n mooie quilt om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ek kuier vanaf die WIP Wed. Jou werk is baie interessant en ek hou van die een met die katte. Baie oorspronklik
    Janeen van Suid Afrika
    quiltartdesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elly I saw it for sale on Jinny's web site for $10.00 may be it is still for sale if you contact her. I was going to send the link to you but I could not see you email address. Your Civil war bride block has grown so quickly and I love the colours. Cheers Glenda

    BeantwoordenVerwijderen