Pagina's

zondag 27 oktober 2013

Het was weer een echte herfstweek, af en toe regen, maar ook warme dagen wisselde elkaar af. Gisteren weer een superdag qua temperatuur en vandaag regen en wind. Voor morgen wordt er zelfs stormachtige wind verwacht. De blaadjes vliegen hier nu al om je oren.
Afgelopen maandag was het ook lekker weer en had ik vrij genomen om het onkruid uit mijn moeders tuin te halen. Heb veel kunnen weghalen die dag, maar kon ook een goede start maken met de blaadjes van blok 2 van Civil war bride. Gisteren had ik alle blaadjes af en vandaag ben ik begonnen met ze vast te maken op de stof.
Ik begin er al aardig een handigheid in te krijgen. Komende woensdag weer de quiltbee in De Kreek en a.s. zaterdag regiodag van het quiltersgilde. Het wordt weer een echte quiltsmulweek.

2 opmerkingen:

  1. That's a lot of greenery you have to stitch on, look forward to seeing the next stage.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Civil War Quilt is a very special quilt and beautiful. Enjoy your appliqué.

    BeantwoordenVerwijderen