Pagina's

vrijdag 6 september 2013

En toen was de vakantie weer voorbij. Deze week weer aan het werk. En zoals gebruikelijk word ik aan het einde van de week verkouden en raak ik mijn stem kwijt. Lekker rustig voor het thuisfront. Deze week maar vier dagen gewerkt hoor. Even er weer inkomen. Want vandaag startte de 30e tentoonstelling van het Quiltersgilde in Alkmaar. En aangezien mijn mrs.Vigor's quilt daar ook hangt, was ik uitgenodigd voor de opening. Voor mij is het de eerste keer dat een quilt op een tentoonstelling hangt en ik voelde mij zeer vereerd. Daar staat je eigen quilt in de catalogus. Geweldig gevoel geeft dat. Samen met mijn zwager en schoonzuster heb ik rustig alle quilts bekeken. Omdat de tentoonstelling tot en met woensdag 11 september gehouden wordt, beperk ik mij nu tot het plaatsen van een foto van mijn eigen quilt en mijn persoontje ervoor. In mijn volgende blog zal ik enkele andere quilts laten zien. A.s. woensdag heeft de kantklosschool in Wijdenes een open dag. Ik denk dat ik daar op mijn vrije middag ook maar weer eens heen ga.

3 opmerkingen: