Pagina's

zondag 18 augustus 2013

Ik kan merken dat het minder heet was deze week. Het is mij gelukt om drie blokken af te maken. Nog 3 dagen werken en dan heb ik anderhalve week vrij. Even helemaal niets moeten. Alhoewel: komende vrijdag en zaterdag is er een quilttentoonstelling in Hoorn. Daar ga ik natuurlijk even kijken. Afgelopen week heb ik mijn quilt bij Mieke Hendriksen ingeleverd voor de tentoonstelling. En wat zag ik op de tafel liggen bij Mieke: de kompas van Love Entwined. Grappig dat er zoveel quiltsters mee bezig zijn. Die van mij is nog in een hele prille fase. Maar dat geeft niets. Het heeft geen haast.


En wat doe je als "mooiweerkater" als het een dagje regent .......

1 opmerking:

  1. Blokjes zijn gied gelukt. Hier zit de LE nog op de computer. Ik weet nog steeds niet of ik eraan ga beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen