Pagina's

zondag 12 mei 2013

Heerlijk zo'n korte werkweek van drie dagen. Op Hemelvaartsdag hebben we allemaal gedaan wat we graag wilden doen. Gewoon lekker thuis genieten van het weer en bezig zijn met onze hobby's. Vrijdag was het iets minder mooi weer. Ben toen maar in het binnenbad gaan zwemmen. En op zaterdag ben ik door de regen naar mijn ouders gefietst om daar het wekelijkse leesvoer en een bloemetje te brengen. Door de vele vrije dagen ben ik lekker opgeschoten. Heb maand 2 af van chateau chambray.



 Ik was afgelopen woensdag nog even bij Quilthuis Lieselotje geweest om te vragen of maand 3 al klaar was. Maar door ziekte van Tonny is dat niet gelukt. Volgende week poging 2.
Daarom ben ik zaterdag enorm bezig geweest met de mysteryquilt van Reiko Kato. Ik was nog bezig met het eerste deel. Heb nu alle Sue Bonnets er door middel van vlisofix op vastgezet. Kan nu weer verder gaan met het afwerken.
Ik vind het heel erg leuk worden. Ik ben dan ook van plan om vandaag deel 2 voor de afwerking klaar te maken. Zeker nu gisteren deel 3 in de brievenbus lag.






1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal weer leuk uit, Elly! Je bent inderdaad lekker bezig geweest.

    Van de Chambray quilt verzamel ik nu alleen nog maar, zojuist een quilttop af in opdracht, en net begonnen aan een nieuwe landschapsquilt (daar kreeg ik ineens een idee voor)...je kunt niet alles, toch?

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen