Pagina's

zondag 19 mei 2013

Deze week weer een 4 daagse werkweek gehad. Afgelopen vrijdag samen met moeders naar Libelle Zomerweek geweest.
Die dag was het gelukkig wat beter weer dan de rest van de week.
Afgelopen woensdag was er weer de 2 wekelijkse quiltbee in De Kreek. Was weer supergezellig. Er werden weer 2 affo's geshowd. Ben vergeten om daar een foto van te maken.
Door alle regen en af en toe een zonnetje wordt de wijk weer snel groen.
Op quiltgebied ben ik bezig met het derde maandpakket Chateau Chambray en met het plakken van deel 2 van de mysterie van Reiko Kato. Deze week kreeg ik het nieuws van Quiltersgilde dat mijn Mrs. Vigors quilt is uitverkoren voor de tentoonstelling in Alkmaar. De allereerste keer dat ik een quilt heb opgegeven en dan nog uitgekozen worden ook. Geweldig, wat een eer.


Vandaag wordt het volgens de weermannen de enige mooie Pinksterdag. Ik ga vandaag dan maar weer eens in de tuin aan de gang. En morgen weer verder met plakken. Streven is dan om blok 2 af te hebben en misschien zelfs wel blok 3.



1 opmerking:

  1. Nogmaals gefeliciteerd met het uitgekozen worden van je quilt voor de quilttentoonstelling in Alkmaar: leuk voor je!

    Wij zijn - naast het verzorgen van een zieke kat - maar even en de tuin bezig geweest, het vele onkruid weggehaald. Ziet er dan weer een stuk beter uit... tja, als het niet regent en wat 'warmer' wordt, moet je daarvan profiteren, toch?

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen