Pagina's

zondag 31 maart 2013

Het was weer een koud weekje. Afgelopen vrijdag was ik heerlijk vrij van het werk. Ik ben 's middags bij de bee van mijn schoonzusje in Sijbekarspel geweest. Heerlijk om 2,5 uur te quilten met quiltgenoten. Ben ook lekker opgeschoten met de bloks van de nieuwe BOM. Heb nu blok 4 en 5 af. Ik ben bezig met blok 6.
Ik ging gisteren door weer en wind naar de stad in de hoop dat het 2e pakket al klaar was, maar helaas pas na de Pasen ligt deze te wachten. Kijken of ik nog een gaatje vind deze week, want Lieselotje is de 2e helft van de week gesloten i.v.m. de beurs in Rijswijk.
Mrs. Vigorsquilt nadert haar einde. Ben nu bezig met de laatste lijn te quilten. Dan kan de boel afgewerkt worden.

Inmiddels is het middag en de laatste lijn is af. Ik heb nu de boel op de grond gelegd om het laatste randje tussenstof af te knippen. Dan kan ik het omzomen, tunnel eraan, etiket erop en klaar is kees.


1 opmerking:

  1. Hoi Elly,
    Jammer dat je voor niets kwam bij Lieselotje, dat betekent dus dat we allemaal moeten wachten op het volgende pakketje... gelukkig heb jij nog de 'schone' taak om Mrs. Vigorsquilt af te maken - je bent er bijna zo te horen. Succes daarmee!

    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen