Pagina's

zondag 20 januari 2013

En daar was het dan de sneeuw deze week. In de trein naar huis zag je de eerste laag. Maar zodra ik door de treintunnel bij Zaandam was, was de sneeuw weg. Maar de volgende ochtend lag ook in dat deel van Noord-Holland de sneeuw.
Woensdagavond heerlijk bij DD in het restaurant op school gegeten. Het was haar project. Menu: Caspaccio met pesto, Huisgerookte zalm met bietjes, courgette, pommes duchesse en bearnaisesaus en als toetje creme brulee met slagroom. Het was smullen geblazen. Ik ben helaas vergeten om van het voorgerecht een foto te maken.
Vrijdagmiddag na een drukke week vrijgenomen. Heb lekker lopen slenteren in de stad. Er was een nieuwe bloemenzaak geopend. Deze hadden leuke vogelvoerkransen buiten neergelegd. En ja, wat doe je dan als stadsduif? Dan zorg je er voor dat je op de eerste rang zit.

Wie geeft ze ongelijk?
En hoe gaat het met het quilten. Af en aan. Ik was deze week vaak te moe om er mee verder te gaan, maar de voor mij vervelendste rand van mrs Vigors quilt is bijna af. Daar ga ik straks mee verder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten