Pagina's

zaterdag 24 november 2012

Afgelopen week niet zo veel gequilt. Werd dinsdag ineens verkouden. Was woensdag samen met moeders naar de Margriets Winterfair en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant op DD's school. Een aanrader. Donderdag sloeg de verkoudheid genadeloos toe. Keelpijn en vrijdagmiddag ben ik maar eerder naar huis gegaan. Nu heb ik nog steeds last van een loopneus. En dat bevordert het quilten niet. Maar ik kan nu wel zeggen dat ik weer een rand af heb van mrs Vigor's quilt.
Ik ben vorige week zaterdag ook nog langs het tuincentrum geweest. Daar had het al "gesneeuwd". Althans bij de ingang wel. De weersvoorspellingen zijn dat eind volgende week de echte sneeuw gaat vallen. Ik ben daar niet zo happy mee.


2 opmerkingen:

  1. Maar wel een leuke quilt maken, toch? Hij gaat steeds meer leven....

    Groetjes
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad hij blijf nog steeds leuk. Weet alleen nog steeds niet wat ik in de volgende rand wil doen. Zet daarom maar alvast het biesje er aan vast. Heb ik nog even respijt.

    BeantwoordenVerwijderen