Pagina's

zondag 28 oktober 2012

Het wordt weer kouder. Zolang het niet glad wordt, vind ik het best. In het tuincentrum is het al Kerst. Gezellig. De kaarsjes staan 's avonds weer te branden op tafel. Vrijdag trof ik op de terugweg naar huis langs het fietspad een heksenkring aan. Was eerst moeilijk te zien. De paddenstoelen hadden dezelfde kleur als de gevallen bladeren. Het is een flinke kring.
Met het quilten van mrs.'s Vigors quilt gaat het ook lekker. Het middenstuk is nu af, ben begonnen met de rand. Het gaat mij lukken om de quilt voor de feestdagen te hebben hangen in de huiskamer.
Vandaag toch nog wat onkruid tussen de stenen weggehaald in de tuin. De struiken hebben al hun rode blaadjes inmiddels laten vallen. Maar de herfstasters staan inmiddels in bloei.
Vandaag is het ook de laatste dag van de Herfstvakantie. De laatste dagen is DD druk bezig met haar GPO wiskunde. Dat wordt vast een goed cijfer.
Daarnaast heb ik mijn voorraad kerststoffen verdeeld in 10 pakketjes om komende woensdag uit te delen op de quiltbee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten